SZAKMAI HASZNÁLATRA

ClinicCare Pure Peel termékkép

Kémiai peeling, ami a bőr felső rétegeiben fejti ki hatását. Főleg olajos szeborreás, korpás seborreás és aknés bőrre ajánlott de rosacea kezelésre és egyéb gyulladással járó bőrproblémákra is kiváló. Minden esetben a „BLENDER” nevű termékkel együtt alkalmazzuk. Ezeknek a specializált összehangolásával tudjuk a különböző egyedi igényekhez igazítani a savas kezelések optimális intenzitását.

Indikációi:

• gyulladt és nem gyulladt akne
  • komedók
  • durva bőrtextúra, finom ráncok és vonalak
  • megnagyobbodott pórusok
  • öregedő bőr

Főbb hatóanyagok:

Szalicilsav – keratolítikus hatású, comedó ellenes, gyulladás csökkentő és antibakteriális hatású BHA sav. Eltávolítja a felesleges faggyút, akne kezelések elengedhetetlen hatóanyaga, gyulladáscsökkentő hatása miatt rosacea kezelések közkedvelt összetevője, emellett enyhe fájdalomcsillapító hatással is bír.
Tejsav – a legenyhébb AHA-sav, csak az elhalt hámsejteket oldja, az ép bőrt nem bántja. Stimulálja a kollagén szintézist a jobb regeneráció érdekében.
Glikolsav – A legelterjedtebb AHA-sav, keratolítikus, faggyúmirigy működés szabályzó. Stimulálja az új sejtek növekedését.

pH 2,4
KÉZI KEZELÉSEKHEZ

A ClinicCare termékekről érdeklődjön a terméktanácsadónál!

Baracsi Hajnalka - ClinicCare terméktanácsadóHa további részleteket szeretne megtudni a ClinicCare termékek eredményességéről, használatáról, hozzáférhetőségéről, úgy hívja a terméktanácsadót:

BARACSI HAJNALKA
terméktanácsadó
Elérhetőség: Hétfő-Péntek, 9-17 óra között

A terméktanácsadó örömmel segít Önnek bármilyen kérdés esetén a ClinicCare termékekkel kapcsolatban!

Információ kérése:

Az Ön teljes neve*