A gyönyörű bőr hibátlan. Sokan küzdenek azonban gyulladásos tünetekkel, pattanásokkal, komedókkal, mitesszerekkel, és ők bizony tudják, hogy milyen nehéz a küzdelem a hibátlan bőrért. Számukra dolgozták ki a ClinicCare szakemberei a multifunkcionális termékek gyulladás elleni EGF EXTRA PURE termékvonalát. A komplett multifunkcionális termékcsalád egy szérumból, egy esszenciából és egy liquid-ből áll, amit igény szerint kiegészíthet a tápláló arcmaszkkal, a fényvédő krémmel vagy akár a szemránckrémmel. A ClinicCare gyulladás elleni multifunkcionális készítményei számos olyan természetes összetevőt tartalmaznak, amik csökkentik a lezajló gyulladásos folyamatokat:

• az alacsony molekulatömegű hyaluronsav segíti a szöveti gyógyulást és a mikroorganizmusok elleni védő barrier felállítását.
  • a Centella Asiatica felgyorsítja a sérült szövetek gyógyulását, minimalizálja a hegesedést.
  • a Portulaca Oleracea kivonat gyulladás-csökkentő hatású, valamint csökkenti a bőr irritációt.
  • a Houttuynia Cordata kivonat pedig méregtelenítő, vírusölő és antibakteriális hatással bír.

Az EGF EXTRA PURE multifunkcionális ápolási csomag tagjait bátran ajánlhatja otthoni használatra is.

ClinicCare EGF EXTRA PURE Liquid termékképLIQUID (TONIK) – 100ml

A PURE termékcsalád már a tonizálás közben hidratálja és táplálja bőrt. Nyugtatja az érzékeny, irritált, gyulladásra hajlamos területeket. A magas koncentrációjú aktív hatóanyagoknak köszönhetően gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatású. Mindemellett stimulálja a kollagén szintézist, csökkenti a faggyúmirigy működését, valamint előkészíti a bőrt a bőrápolás további lépéseihez.

25% AKTÍV HATÓANYAGTARTALOMMAL

ClinicCare EGF EXTRA PURE Essence termékképESSZENCIA – 50ml

Esszencia, rengeteg értékes hatóanyaggal a legproblémásabb bőrökre (seborrhoea, akne). Zöld tea kivonattal gazdagítva, mely már önmagában is nyugtatja az érzékeny, gyulladásra hajlamos bőrt, mindemellett remek antioxidáns. A kis molekulatömegű hyaluronsav és a gyógynövények kombinációja hosszantartó és mély hidratálást biztosít. Ezek mellett javítja a bőr természetes védőrétegét, ezzel megelőzve a láthatatlan vízleadást és a bőrkép további romlását.

40% AKTÍV HATÓANYAGTARTALOMMAL

ClinicCare EGF EXTRA PURE Serum termékképSZÉRUM – 50ml

Speciális szérum, magas koncentrációjú aktív hatóanyagokkal a legproblémásabb bőrökre kifejlesztve (seborrhoea, akne, gyulladt bőr). A zöld tea kivonat nyugtatja a bőrt és csökkenti a gyulladásos folyamatokat, valamint hatékony antioxidáns. A kis molekulatömegű hyaluronsav és a gyógynövények kombinációja hosszantartó és mély hidratálást biztosít. Antibakteriális, antiszeptikus, gyulladáscsökkentő hatású, emellett segít helyreállítani a bőr természetes védekezőképességét.

30% AKTÍV HATÓANYAGTARTALOMMAL